blupp

Nope, den jävla förkylningen vägrar att ge sig av. Den bestämde sig för att stegras istället, så idag har jag nog mer snor och slem i huvudet än hjärnsubstans :p Trevlig bild man får va? ;) Har inte orkat göra så mycket idag, om man inte räknar med att nysa för det har jag gjort mycket av.

Frida och Fanny var här idag + bebben i Fridas mage, som jag faktiskt kände idag! Eller den sparkade lite dovt på min hand iaf :p Fick ju såklart lite babyshoppingsug efter det också, eller inte att shoppa en baby utan att shoppa till babyn ;) Det andra är ju ganska olagligt ( och obehagligt :p ).
Fast det största problemet med att shoppa till denna unge är ju att jag inte vet om den är en pojke eller en flicka. Själv har jag inga problem med vilka färger som passar till vilket kön, tror definitivt inte att bebisen bryr sig ett skit om det heller, men andra kanske inte vill klä sin pojke i rosa med blommor eller sin flicka i mörkblått med traktorer ( tror dock inte att min syrra eller hennes gubbe bryr sig nämnvärt om vad deras unge har för färger eller mönster på sig, så bakåtsträvande är de inte ;) ). Fast det lättaste är ju att leta efter saker som är ganska unisex. Gick in på Babyshop och hittade lite saker :)

En supersöt body som jag tycker passar till både killar och tjejer, även om den är blå ;) Nästan så man vill ha en egen unge bara så man kan köpa den här :p (nej, så ytlig är jag inte,skulle inte skaffa en unge bara så att jag kan köpa kläder till den haha :p)


Den här är också söt :)

En söt mössa från polarn och pyret.

Hittade en massa ascoola bodys och tees på theretrobaby!

 
Och så den bästa till slut! Från teedious :p


Good Night and Good Luck!

Kommentarer
Postat av: Louise

how cute! Häftigt att känna ett liv växa i magen på Frida. Jag har aldrig känns något sådan, men det kommer väl!

2009-04-21 @ 12:38:49

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥