Boooored

Rubriken sammanfattar mitt känsloläge just nu... Är så rastlös och uttråkad. Ganska trött är jag också så jag borde väl gå och lägga mig egentligen, men istället tvingar jag mig själv att vara vaken och bli ännu mer uttråkad :p Tittar på Jay Leno för att försöka roa mig själv men det funkar sådär... Får väl kolla lite youtube-klipp istället!

Har lyssnat massor på First Aid Kit idag, även om de bara har tre låtar på youtube. Så Jävla Bra! Får samtidigt lite åldersångest när man läser att de två systrarna som utgör FAK är födda 1990 och 1993...holy shit! När jag var nästan 16 så hade jag inte gett ut en EP eller ens gjort något i närheten så ambitiöst ;) Blir verkligen imponerad av folk som vet vad de vill göra och verkligen gör det, i så ung ålder. Och gör det så bra!

Nu ska jag kolla på nåt som gör mig glad och en sak som gör mig glad är söta, coola ungar som har kul och skiter i alla dumma regler om hur man ska vara för att passa in och som inte har hunnit bli kuvade av vuxenvärlden. ( Damn, va glad jag låter ;p )
Här är en kille som är supersöt och han dansar skitkul. He totally makes me haaapppy!



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥