god morgon god morgon

Fan, klockan är över halv sju! Hoppsan, råkade kolla på In The Land of Women nyss :p Kollade upp trailern på youtube och blev lockad till att se den så det gjorde jag och jag måste säga att den var bättre än jag trodde den skulle vara. När man ser på trailern tror man att den ska vara mer romcom än den är, visst har den roliga inslag och lite romantiska också men den är definitivt mer utav en dramafilm. Och det är ju en bra grej för mig eftersom jag tycker om drama :)  Så den är sevärd tycker jag. Blir mer och mer imponerad av Kristen Stewart, hon är riktigt bra!

Nu ska jag försöka sova några timmar, sen tror jag att det blir mer film senare idag med några kompisar :) Får väl se hur det blir med det, hade varit kul i alla fall.

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥