Grattis knuuugen!

Yay, jag vaknade innan tolv! Och gick och lade mig innan fem! Progress :p

Vaknade av att mamma kom in i mitt rum och frågade vem som hade skickat en present till min pappa. Det hade kommit ett kuvert med en present och ett kort som det stod "Tack Taisto" på och en liten blomma ritad i hörnet :p Så hon hade ringt upp honom och frågat och då svarade han (såklart) att "det kommer väl från min tjej i sundsvall" (han brukar jobba där ;)). Han kan aldrig svara seriöst :p
Så morsan gick in i mitt rum och frågade och då visste ju jag självklart var det kom från, eftersom jag är den enda i familjen som har koll på allt som händer. Det var ju en grej Alex hade beställt till Samah som artonårspresent :p De på den sidan hon beställde från skriver alltid ett litet tackkort :D Bra kundservice tycker jag, även om det kan få era föräldrar att undra vad deras partner har haft för sig ;)

Nu på morgonen har jag installerat Spotify på min dator, yay! Så nu har jag typ all musik bara ett musklick bort (som om jag inte hade det innan ;)). Men nu är det lite mer samlat.

Nu ska jag käka frukost för jag är superhungrig. Sen får vi se vad som händer.

Ps. Grattis kungen! Och happy valborg till er andra!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nice blogg gumman.... vi kommer få så kul i kväll jag känner det på mig!!!

2009-04-30 @ 16:57:52
Postat av: amra

ni måste lägga upp bilder från valborg!! vill se hur sööta ni alla var :):) många pusssar ps: when r you coming t uppsala?? uppsla (and I )needs miss sofia!!!!!

2009-05-01 @ 15:30:55

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥