Nocturnal me

Att nattblogga verkar vara min grej. Kan nog vara skadligt i längden...

Gosh, har blivit smått besatt av twitter, haha :) Ganska kul att skriva små meddelanden då och då. Följer en massa sminkmänniskor från youtube, rätt kul att se vad de har för sig under dagarna.

Har förövrigt köpt fyra filmer idag. Alux blev galet rastlös och tvingade med mig till hemmakväll och där köpte vi Forgetting Sarah Marshall, Hallam Foe, In The Land of Women och License to Wed. Har redan sett FSM och LTW , men inte de andra. Hallam Foe ville jag ha för att Jamie Bell är med och för att den hade vunnit lite priser i olika filmfestivaler bl a Berlins filmfestival 2007, så den ska bli intressant att se. In The Land of Women ville Alux såklart ha även om hon redan sett den, bara för att  Kristen Stewart är med :p Men den ska nog funka att se tror jag.


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥