Sheiße, va uttråkad man kan vara + Valborg

Me be bored... bored me be. Så sant som det är sagt. Bored bored bored...
 
Tittade nyss på 90210, som var bra idag! Yaaaaaay... yawn.

Ska verkligen försöka att gå och lägga mig innan fem idag! Good luck to me ;) Bara jag inte går och lägger mig vid typ elva och vaknar vid två och inte kan somna om igen, som så många gånger förr. Det känns som om min kropp rebellerar när jag lägger mig tidigt, genom att väcka mig. Sen om jag går och lägger mig sent så går det inte överhuvudtaget att vakna! Kan sova upp emot 16 timmar, vilket betyder att jag missar allt dagsljus och det känns ju inte så kul :p
Hoppas i alla fall att denna natt blir bra :)

I morgon blir antagligen Varberg och Societen, om planerna icke går i kras. Har inte varit på Societen sen i somras, hoppas att det blir lika kul som då, i morgon! Får väl börja göra mig i ordning vid typ lunchtid så jag inte irriterar folket som ska med, med att vara sen (som jag brukar vara...alltid). Fint folk kommer alltid sent! Eller folk med dåliga vanor kommer alltid sent, either way så stämmer det in på mig :p Höhö ;)

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥