Sko-luvah? Moi? Never ;)

Vill ha, vill ha!!! När det kommer till skor så är jag som en fyraåring :p

Var inne på Nelly.com och hittade såklart en jäkla massa saker jag vill ha! Försökte limitera mig till 10 par skor som jag verkligen vill ha:
Sophia SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COMRose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMRJ SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMMetal High Heels SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COMExklusive Limited SEK 599, Nelly  Shoes - NELLY.COMWedges We Love SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Ribbon SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COMLack Gladiator SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COMThe One SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COMMarin Wedges SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Men problemet är ju att alla skor tillsammans kostar nästan 4000 kr...och det är 4000 kr jag inte har :p
Man kan ju alltid drömma ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

I just love the yellow ones! me want me want!!

2009-04-21 @ 23:12:42

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥