Söndag (well technically, it's monday ;))

Länge sedan jag skrev... Sitter och lyssnar på Anna Ternheim-Shoreline just nu... Försöker komma på nåt att skriva...och det går ju som ni ser inte så bra :p

Hmm... vad har jag gjort sedan sist? Jag har klippt mig! Det blev mycket bättre än jag trodde även om jag nu har typ 20 centimeter kortare hår. Så det är jag nöjd med. Sen har jag varit ute i det fina vårvädret, för första gången utan jacka i år igår, yay! Fast jag hade ju på mig en ganska tjock kofta ;)
Köpt mer smink (ovanligt :p), varit hos Louise och kollat på film och tjötat lite. Igår var jag ute på Stars, det stället var ju inte det bästa direkt men det var skönt att få dansa av sig lite i alla fall, även om musiken inte var bra hela tiden. Men de spelade tingeling i alla fall, det var kul, haha! Louise var i bjudartagen så jag fick både en drink gratis och behövde bara betala 40 spänn i inträde så TACK till dig!

Nu borde jag gå och lägga mig, men kommer jag att göra det? Icke sa Nicke, känner jag mig själv rätt så kommer jag inte göra det än på ett tag. Youtube kallar ;)
 

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥