Tiger Mountain Peasant Song

Idag var jag och hämtade ut mina skor! De är sååå fina, vill ha på mig dem hela tiden :)

Det har verkligen varit helt underbart väder ute idag. Gick med systeryster till shell och hämtade ut skorna och gick sedan till Casablanca där några kompisar var. De åt kinamat som kanske inte såg så appealing ut för en vegetarian som jag eftersom de innehöll ganska mycket kött, fattar inte varför de käkar sånt när man kan äta Casablancas wunderbara vegetariska kinamat ;)  Tjötade en liten stund med dem, visade mina skor och sedan ringde pappotai ( also known as farsan min) och det visade sig att han kunde flyga förbi och hämta upp mig och Alux. Han har varit i Tyskland med två av sina brorsor i två dagar och hade med sig lite alkoläsk till yours truly! Mycket uppskattat ;)

Haha, Jeff Dunham är på femman nu :p Way fun!


Mina superfina skor! Ganska dåliga mobilbilder dock ;) Köpte de på have2have.se.

( Skriv in rubriken + first aid kit på youtube så hittar ni en magisk cover på Fleet Foxes låt Tiger Mountain Peasant Song:) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

men NÖRD!!!!!! fan har du gått runt o skaffat en blogg and didnt tell me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej nu när min chock är någerlunda över måste ja säga va kul!! :) pusssssssssssssss

2009-04-14 @ 20:57:31
Postat av: amra

men NÖRD!!!!!! fan har du gått runt o skaffat en blogg and didnt tell me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej nu när min chock är någerlunda över måste ja säga va kul!! :) pusssssssssssssss

2009-04-14 @ 20:57:36

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥