twitter, twitter, twitter

La in en twitterwidget :p

Tittar på Hope&Faith istället för att gå och lägga mig, känns ju lagom smart. Sydney piercar tungan i det här avsnittet och det gör mig ännu mer sugen på att göra det också. Ska bli kul att se Amras piercing nu när hon äntligen är i Skene på besök!

Tänker på Emelie nu också... fy fan vilken jobbig dag hon har framför sig! Det som har hänt henne är verkligen en av de värsta sakerna som kan hända en i livet... hoppas att du hittar det bästa sättet för dig att bearbeta det här och att du ska må bättre!
Det är så jävla svårt att veta hur man ska 'bete sig' mot någon som går igenom nåt så svårt, allt man vill är att stötta, att säga saker som får personen att må bättre men vilka saker är det? Man kan inte ändra på det som hänt och det är ju egentligen allt man vill! Att allt ska vara som det var, att det hemska inte hände... men jag antar att man bara får vara där och stötta så mycket man kan på personens villkor. Alla är ju olika, alla sörjer på olika sätt och det finns inget fel sätt att sörja och det finns inget rätt sätt heller.

Skickar i alla fall massor av positiva tankar till dig och hoppas att du klarar av dagen på 'bästa' sätt. Kommer att tänka mycket på dig, det kommer jag definitivt att göra!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥