Dagen som gått

Vaknade. Fixade. Åkte till skolan. Bra lektioner. Gick hem. Käkade. Kikade runt på internet. Sov. Vaknade. Bråkade lite med broren. På skoj förstås. Gunnel kom. Gav broren present. Tjötade. Kollade på Vem vet mest (♥!). Kollade på Skolfront. Gunnel åkte hem. Kikade lite mer på internet. Nudlar. Pappa kom hem nyss. Och nu sitter jag här. Addera ett antal sms med ett antal personer så har ni min dag hittills. Typ. J. Tillman har också förekommit i min dag.

Nu ska jag läsa engelska! Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var ett fiin kommentar du lämnat.. =)

Jag håller helt med dig om Samhällets normer och sådant, men jag tycker bara att Blondin/Brunett Bella är lite för mycket. Lite för vuxen. Men det är ju min mening. Jag är ganska negativ till svenska kändisar.. Iallafall unga svenska kändisar som är kända för nästan ingenting. Och se här, nu skriver jag långa kommentarer när jag egentligen borde göra mig iordning.



Blir det bloggbråk mellan oss också nu tro?

2009-08-28 @ 11:30:09
Postat av: Emelie

Bråk i verkligheten är så mycket roligare än i bloggen. Vi kan ju alltid skriva om bråken sen. Så blir det lite både och..

2009-08-28 @ 12:04:01
Postat av: Samah

Jag älskar Vem vet mest, men kan sällan något haha.

2009-08-28 @ 23:29:56

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥