Helgen!

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte orkat blogga. Har varit för upptagen med att göra saker och inte sova och sen ta igen den sömnen...rejält! Sov i 17 timmar från söndag till måndag och det är därför jag inte ligger och sover nu klockan 6-7 på morgonen :p
Har ju som bekant varit på U2-konserten i lördags och sen tillbringat natten på Gamle Port i typ en timme, sen tjötat, gått runt, käkat, tjötat lite till (bra träning av engelskan, även om personen inte var så behaglig, trodde folk på Chalmers skulle vara lite mer normala i skallen, fick en ros i alla fall ;)) och sen väntat på bussen som gick vid elva. Hem, fixa sig, dricka kaffe. Vid tre kom släkten, vi firade, sen åkte folket hem och jag somnade vid kvart i nio efter att ha varit uppe i 32 timmar! Sov lite på bussen bara, men det räknar vi inte med ;)

Kände inte för att lägga upp tusen bilder på bloggen så jag gjorde en liten film istället. Här är min helg på 3 minuter och 23 sekunder!



Nu ska jag sova, kanske...

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥