I ♥ how I was gonna form a sentence but nothing came out

I was born in a hospital in a city in a state in a country in the world


Höhö, I'm watching sa and pl on BlogTv right now, great way to start the morning :p Haha, bara Alex som kommer fatta vad jag tjatar om nu...om ens hon...

Vaknade vid sju efter att Alex rotade runt i mitt, ehm ok hennes, rum för att hon skulle till Borås. Gick faktiskt och lade mig ganska tidigt igår, sist jag kollade på klockan var den 01:46, men inte tillräckligt tidigt för att gå upp vid sju. Så jag ska dricka lite coffee in a minute or two och senare idag ska jag till IKEA med Louise, yaaay! Om ungen inte har ändrat sig sen igår...She better not have! :p

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥