It's my birthday!

Tänk er, den första augusti klockan 02.15 1989 föddes lilla jag, 20 år sedan idag! Detta firar jag med att lägga upp lite Vintage Sofia-bilder! Se och njut av den här bedårande ungens galna söthet (jag trodde att man skulle bli mindre självgod när man fyllde vuxen ;))!


Vi börjar som nyföding hos Moren och Faren



Morsan ser rätt galen ut på den här bilden och så har vi en tolvårig Frida på vänsterkanten!


Välgödd unge och primadonna i barnvagn


Cuteness overload!


Ettårskalas, i mormors knä


Mit Vater


I partyhatt i Fotskäl och nakenfis i badkaret hemma


Bordsskick zero, sloppy kid ;)


Gillade stora solisar redan då :p


Trapped in the sand!


Herregud, alkobaby! Ser rätt nöjd ut :p


Me and da lil'sis hiding from something unknown :p


Kalas från okänt år. Hur söt är inte Samah längst fram?! Hade den Robynplanschen uppe i flera år!


Jag och kusin Tobbe i Fotskäl, love the outfit :p Not.


En riktigt vindstilla dag


I Slottsskogen tror jag? Helt blond nästan och det ser ut som mina ben växte före min överkropp :p


Framme vid nutid! Tjugoårsåldern ska utforskas och vi börjar med U2 på Ullevi ikväll!

Så, det var inte lite bilder...Hoppas ni orkade er igenom inlägget :p Nu borde jag sova några timmar innan jag väcks av folket här hemma, god natt!

Kommentarer
Postat av: amra

GRATTIS SÖTA SOFIA!!! shit har typ ett likadant kalas foto hemma! trodde nästan det var vårat foto hahaha men grattttttttttis än en gång cant wait te vi ses ikväll så ska de firas ordentligt!!!! GRATTTTTTIIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!

2009-08-01 @ 11:11:40
Postat av: Louse

Vad söta bilder :) ett stort grattis ännu en gång... Ikväll blir det fest till max!!!!!!!!!

2009-08-01 @ 13:42:55
Postat av: Sabina

Riktigt gulliga bilder :D. Grattis förresten till ålerdomen ;). tänk att du nu bara har 45 år kvar till pension!! tihi. Hoppas konserten är grymmast! Pöss

2009-08-01 @ 17:52:10
URL: http://sweetguffy.blogg.se/

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥