Torsdag

(Idag är det två veckor kvar tills jag måste plugga igen, men det nämner vi inte högt...shh)

Igår var ju jag, Louise och Emelie på IKEA i Bäckebol och tittade lite. Jag kom hem med 3 kastruller, en stekpanna, en magnetlist och en hyllsak som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Antingen ha den i badrummet (alltså i min imaginära lägenhet) eller i garderoben som förvaring av smycken och smågrejer. Beror ju helt på hur layouten är i mitt framtida place. Hursomhelst så gick allt på 200 kr exakt så det var fyndigt värre igår. Mycket bra för min tunna plånbok!

Pappa kommer hem om några timmar och då tänkte jag påbörja operation tvinga-pappa-att-köra-mig-till-Ullared-imorgon. Får se hur på han är på den idén för enligt morsan har han jobbat 56 timmar på två dagar. Hur hon har fått ihop det i skallen fattar jag inte riktigt :p Antagligen menar hon sen måndag morgon. Makes a bit more sence that way. Många jobbtimmar är det i varje fall.

Såhär går jag runt hemma nu, jag är shoppingsugen :p

Jag och Alex kanske ska göra indisk mat här hemma ikväll, om jag börjar fixa mig snart vill säga. Annars hinner vi inte :p Naan-bröd måste också göras såklart! Får se hur det blir med den idén. Kanske skulle funka som muta för pappa ;)

Later, peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥