Older Chests (it's a song you perverts! ;))

Borde väl gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp vid sex, men vem orkar sova? :p Jag försöker komma i sovstämning nu i alla fall med te, musik och ett tänt doftljus. Tur att man bara har två lektioner och slutar tolv. Får väl sova nån timme när jag kommer hem. Eller så åker jag till Borås, måste köpa promenadvänliga skor som jag inte får skoskav av. Köpte två par på Visko häromdagen, men när jag hade på mig ett av dem i tre och en halv minut så skar högerskon av halva min häl typ. Det känns som att det skoskavet aldrig kommer att läka, det är fortfarande öppet och äckligt och jag fick det i torsdags! Bajs för att man har världens känsligaste fötter :( It sucks! Men konstigt nog funkar klackar bättre än låga skor. Man får ju ont i trampdynorna, men man får inte svinonda skoskav som aldrig läker.
Borde lämna in några par ankelboots som har stått i mitt rum i nästan två år, till skomakaren så han/hon kan klacka om dem. Har använt de flesta av de paren kanske bara två gånger innan klacken slets ut och jag kastade in de i mitt rum. Kostar max en hundring per par tror jag så det blir ju billigare än att köpa en massa ankelboots till hösten. Ekonomiskt ;)

Har inte gjort speciellt mycket idag alls, bara tittat på Pretty in Pink, som var mucho bra, och sen tittat på massa Jake and Amir, hilarious. Lyssnat på lite musik, målat naglarna. Har inte ens gått ur morgonrocken. En slappsöndag i högsta bemärkelse alltså.

Nu ska jag fortsätta med att strunta i att sova! Later!

Ps. Nu är klockan över tolv så det är den tjugofjärde och det betyder att Moster Gunnel fyller år. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Louise

yes gå och lägg dig människa!!

2009-08-24 @ 01:26:35
Postat av: amra

skit konstigt att se dej igår!!! men vi får träffas i helgen o tjata :) :) saknat dej till max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-26 @ 11:35:28

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥