For The Widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti

Checklista för dagen:
  • Skriva ut en massa viktiga papper. Hoppas vi har bytt bläckpatronerna...
  • Beställa böcker för en miljard kronor. Bara en ungefärlig uppskattning, har inte kollat några priser ännu ;)
  • Leta upp en massa viktiga papper.
  • Gosh, jag kom ju på en massa andra saker jag skulle göra förut, men får hjärnsläpp just nu.
  • Och just det, banna mig själv för att jag struntat i att gå till banken ännu en vecka...:p
Sen ska jag ta det lugnt ikväll och kanske se en film eller så. En sak som ska blir skönt med att börja skolan igen är att man får tillbaka den där sköna nu-är-det-äntligen-helg-känslan på fredagseftermiddagen. Jag har ju haft helg varenda dag sen januari 2008 så det ska bli kul med lite "tuff" vardag också. Rutiner. Lite utmaningar för hjärnan.

Vill gå på massor av konserter i höst, så man får något att se fram emot och belöna sig med efter alla pluggerier. Ska kolla runt lite och se vad som händer i musikväg de kommande månaderna. Tänk er om The National skulle komma till Göteborg...vilket de antagligen inte kommer göra inom den närmaste framtiden, men ändå. Det hade jag kunnat plugga varenda dag i tre månader för. Typ.


(Shh, den här viskningen går till mitt lilla syskonbarn som envisas med att stanna inne i magen. Det är många som börjar bli otåliga på att få träffa dig härute, så om du skulle känna för det så får du mycket gärna komma ut idag. Den fjortonde låter väl som en bra födelsedag? Eller kanske den femtonde så du får samma dag som din storasyrra fast sex månader senare ;))

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥