Onsdag

Dear fictional character that everyone likes to worship and calls God, I'm tired! Har inte sovit en blund inatt så jag behöver lite koffein så jag piggnar till och kan vara vaken hela dagen och gå och lägga mig i tid. För ni vet väl vad som händer imorgon? Jo, lilla jag ska ju bli en upptagen jävel och börja pluuugga. Scary stuff. Nu kommer jag säkert att behöva vara tvungen att arbeta eller plugga tills jag blir gammal och dör, inte en dag kommer jag att vara helt ledig för att jag tycker inte semester räknas som helt ledig för att den ledigheten är tidsbegränsad och mycket kort. Så tekniskt sett, om man lever enligt min livsfilosofi så slutar mitt fria liv imorgon. Muntert.

(Varning: Det kaaan finnas vissa drag av ironi i ovanstående stycke)

Läste på bilddagboken att min kusin Tobbe har fått en lägenhet i Halmstad där han ska plugga, så grattis till dig! Jag vill också ha en lägenhet ju, fast inte i Halmstad utan i Göteborg helst. Men det blir väl antagligen här i Mark den första tiden för att det är närmare till skolan, lättare att få och något billigare, vi får väl se hur det blir. Fin kommer lägenheten att vara i alla fall ;)

Nu ska jag fortsätta med min morgon, så later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥