00:43:54

Den här bilden får sammanfatta min dag. Jag har alltså druckit cola light, jag har posat till förbannelse och jag har sjungit till tusen låtar på Spotify och Youtube. Sen har jag kollat på True Blood också, men det blev inte dokumenterat ;) Har varit allmänt hoppig/borderline insane idag under eftermiddagen också, det fick Alex märka av :p Rejält.


Har förutom de saker jag nämnde ovan beställt mina böcker (1281 gick det på, bättre än det var från början iaf), hittat svenskaboken som jag då alltså slapp beställa, hittat en massa andra saker i mitt rum som jag inte sett på flera år inklusive fem pennor från mitt skåp på gymnasiet som låg i en plastpåse som jag gömt undan så jag slapp påminnas om skolan, och så hittade jag lite skrivböcker och mappar. Hittade också två BHar i C-kupa haha, det var ett tag sen jag hade det. I'm in E-town now :p

Nu tänkte jag att jag ska kolla på Pretty in Pink, men vi får väl se om det blir av. Brukar ju bli distraherad av annat. Kanske fixar med bilder istället. Kom på att jag knappt lagt upp några bilder från Kroatien så det måste jag ta tag i snart, det var ju en månad sen vi kom hem.

Later, peeps!

Kommentarer
Postat av: amra

du e så fiiin sofia!! bilderna du tar på dej själv e jättevackra!

2009-08-18 @ 01:13:14

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥