From the one you left behind

Gick upp vid fem idag, sov i Alex rum så det var inte så lockande att gå upp ur sängen där. Har gjort min bloggrunda, tittat på lite videos och nu väntar jag på att Alex ska komma hem med min kaaamera. Har lite abstinens tror jag. Behöver ta lite meningslösa bilder. Åh, vad jag vill att Fridas envisa lilla bebbe ska komma ut nångång så man kan ta tusen übersöta bilder på den! Kom ut NU!!! Vi har väntat alldeles för länge nu...Kan bara tänka mig hur frustrerande det måste vara för Frida ju, jag hade klättrat på väggarna om jag var i samma situation :p Hon är nog förhoppningsvis lite mer tålmodig än mig ;)

Nu ska jag lyssna på musik (duuh, ovanligt ;)) och sen kanske jag ska kolla lite i min garderob och se vad jag ska ha på mig på torsdag. Det blir nog något tråkigt, har inget kul i min garderob alls känns det som. Kanske ska iväg till Kinna imorgon och kolla om jag hittar något där. Och SKOR måste jag leta efter, kanske drar till Visko för där har inte jag varit på minst ett år. Behöver platta skor som jag kan använda till vardags och det är inte det lättaste för mig att köpa för det är ju tråkigt utbud oftast. Hoppas jag hittar några snygga i alla fall. Och jag ska försöka att inte lockas av några klackar. Good luck ;)


Gårdagens Sofia, något omgjord ;)

Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jadu, tur jag bor i en villa så jag har något o göra i all VÄNTAN! E såååååååååååå olidligt trött på det här nu! KOM UT NU BEBIS!!!!!!!!!!!!!

2009-08-18 @ 21:01:12

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥