Laborless Land

Hade bara en lektion idag, engelska, och drog sedan hem direkt så jag var hemma före tolv. Rätt gött. Det som däremot inte var så gött var att jag var tvungen att gå till banken idag. Men det gick bra och svinfort så det var definitivt inte värt de svåra ångestkänslorna som kom innan jag gick in. Fortsätter jag att utmana mig själv med saker jag tycker är jobbiga så blir nog de ångestepisoderna färre och lättare att hantera.
Riktigt skönt att kontot är igång igen och ikväll har jag även beställt kort och internetbank så jag är nöjd med dagens accomplishments. Några steg närmare till katshing in Sofias pocket ;)

Efter banken drog jag direkt till busshållplatsen och inväntade bussen till Göteborg där Louise, Emelie och Amra var. Lyckades tappa min puderdosa när jag väntade, så den totalförstördes! Annoying, to say the least. När jag kom fram så drog vi till Movieline i regnet och jag tror inte vi hann vara där inne i fyra minuter innan Amra var uttråkad och beslöt sig för att roa sig med att skicka nördiga sms till min mobil. 24 sms hann hon med! Weirdo :p
Sen blev det lite Systembolag, Åhlens och Hemköp innan vi åkte hem, en halvtimme efter Louise typ. Snajsig bussresa som ledde till att jag hängde med till Kinna och snodde framsätet på Ems bil och drog till Willys med henne och Amra. Jag åkte med för att se om de hade något nytt ögongodis att spana på ;) They did. De borde bygga om Willys varje dag.
Jag vet inte hur många Din mamma-skämt jag har hunnit med idag, borde nästan be om ursäkt till Amras morsa ju ;) De blev bara grövre och grövre, haha. Men det är ändå inte i närheten av hur många såna jag säger till Alex varje dag!

Nu på kvällen har jag tittat lite på Sagan om ringen för att Oskar ville se den och sen har jag snott fjärrisen och bytt till Kristallen då och då. Sen hade jag och Oskar slagsmål/brottning till förbannelse, tror både jag och han kommer att ha blåmärken överallt imorgon! Skitkul var det i alla fall, man behöver definitivt inte fega när man slår honom, han kan ta allt :p Och han fegade definitivt inte när han slog mig, den jäveln tog fjärrkontroller och kuddar och allt han kunde hitta som var kul att slå mig med! Farsan och morsan var kanske inte så glada dock :p

Lyssnar på musik just nu och ser hur folk twittrar om att DJ AM hittades död idag. Så sorgligt när folk dör för tidigt och på sånt jävligt onödigt sätt som att överdosa. Förhoppningsvis blir folk inspirerade att ta bättre hand om sig själva och söker hjälp, så behöver inte den döden vara helt i onödan.

Långt inlägg, men whatevah, I'll do what I want! :p Later!

Kommentarer
Postat av: amra

hahahaaa du är total konsitig u know that!! btw var i willys ida hihi berätta t melis om ögongodiset men såg ba tjejer :(

2009-08-30 @ 23:51:43

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥