Long Time No See

Har tagit en liten bloggpaus under veckan, men nu tänkte jag skriva lite. Jag har varit alldeles trött under kvällarna och inte alls orkat skriva nåt efter skolan. Kanske borde fixa mitt sömnschema så jag blir lite piggare ;)
Har varit i skolan varje dag denna veckan, går finfint! Eller jag har ju inte pluggat så mycket kanske, men jag har gått på lektionerna i alla fall. Blir nog bra det här.

Idag hade jag bara Historia och började 14.40 vilket var riktigt gött. Drog sedan hem och käkade och slöade lite och drog sedan upp till Louise. Vi tittade på Step Up 2, som jag inte sett förut, och sen lite på True Blood. Gosh, vad söta alla var i det första avsnittet! Rene var ju med också och farmorn. Var nästan ett år och tre månader sen jag började titta på TB ju, så det var kul att se lite av första säsongen idag. Nu är det ju bara två avsnitt kvar av säsong två och sen måste man vänta i tusen år till säsong tre, blää!

Haha, var nyss inne på pappas FB och kollade om Frida hade lagt upp nån ny bild på Lilly och det hade hon, sötnosen hade en ny klänning på sig och så såg jag att pappa hade kommenterat bilden med "helgulligt". Så söt han är, alltid kort och koncist och utan punkter eller stora bokstäver :p Tror att han kommer hem imorgon, men man vet ju aldrig med hans jobb. We'll see.

Blev jättesugen på att dansa när jag såg SU2, får se om det blir Hotellet på lördag kanske. Synd bara att Sibel ska dit, det blir alltid så konstigt när någon ska uppträda där. Mycket bättre med bara musik! Man får väl sitta på terassen då istället ;)

Nu ska jag fortsätta med min kväll/natt, ska väl sova om en stund...borde läsa lite historia först egentligen så jag har lite grund för morgondagens lektion.

Kisses på er, peeps!

We'll that sounded...weird.


Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥