Igen och Igen

Idag vaknade jag sent som fan och fixade mig och drog till Göteborg igen, därför har jag inte hunnit uppdatera. Har tagit över 230 bilder varav några videos under dessa två dagar så jag har lite att sålla bland och sen lägga upp här.
Idag såg vi Hello Saferide, som var riktigt bra, och så tog vi en runda på Liseberg igen. Mycket bra och kul dag, eller kväll rättare sagt ;)
Känns skönt att kunna koppla bort vissa känslor som uppstår i och med att det bara är en vecka kvar tills min två och ett halvt års göra-inget-period är över. Fast de tankarna kommer ju tillbaka så fort jag kommer hem och alla har gått och lagt sig, då kommer jag på alla saker jag måste göra och borde ha gjort för flera veckor sedan. Jag är verkligen drottningen över att kunna skjuta på saker som är viktiga. Det drabbar ju bara mig själv. Jag får inga pengar och jag får ångest. Känns kul. När man bara kan göra all skit på under en timme och sen är allt över, men nej...man måste ju göra det svårt för sig om man heter Sofia. Hoppas jag får ett ryck och fixar det mesta under fredagen som precis har inletts. Men räkna inte med det.


Hello Saferide


Jag igår

Har precis lyssnat klart på Alex Schulmans sommarprat, rekommenderas. Ska väl försöka mig på att sova snart antar jag.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥