When words leave off, music begins

I'm tired, oh so tired. Sov på kökssoffan för andra natten (morgonen) i rad, behöver käka frukost så blir jag förhoppningsvis lite piggare. Jag känner att det är svårt att skriva ett sammanhängande inlägg när man är så här trött så det här blir nog ganska random. So in the spirit of randomness kan vi väl slänga in några textrader från låten jag lyssnar på i skrivande stund:

I've come to wish you an unhappy birthday
I've come to wish you an unhappy birthday
'Cause you're evil
And you lie
And if you should die
I may feel slightly sad
(But I won't cry)

Munter historia eller hur? ;) Bra är den i alla fall.

Idag vet jag inte vad som sker, jag tror inte jag kommer att göra speciellt mycket. Är mer på humör för att sega runt. Tittar på en typiskt klockan-ett-på-lördagsfilm på trean, The Brooke Ellison Story. Eller jag har den på i bakgrunden utan ljud för jag lyssnar på musik istället. Nu lyssnar jag inte på The Smiths längre utan nu är det Fink som gäller. Också good shit det där.

Nu vaknade Alex, så nu ska jag väl terra henne någon timme. Buh-Bye!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥