Gårdagens bildregn

Jag är ganska galet trött idag, måste ha järnbrist eller något för det kan ju inte ha något att göra med att jag de senaste dagarna har sovit under sex timmar varje natt, oftast under fyra... Har inte ens orkat tänka tanken på att försöka göra ett inlägg, men kände mig ändå manad att göra det nu för att visa lite bilder från gårdagens kalas. So here it goes! Det blir nog ganska random.



Gissa mina och Alexs skor ;)








Här ville det lilla vithåriga yrvädret Ellijot testa kameran så de följande bilderna är copyrightade av honom ;)





Sötnöt!






Var bara där i tre timmar ungefär för Alex skulle vidare så jag var hemma före tio och då var jag jättetrött, men ändå lyckades jag hålla uppe ögonlocken till klockan kvart över sju på morgonen... Jättesmart. Får se när jag somnar idag, förhoppningsvis tidigare :p

Later!

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad mysigt ni hade det :P

2009-08-09 @ 21:58:01

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥