Måndag är det idag, om ni inte visste det

Kom precis hem från skolan. Är galet trött, kunde inte somna på jagvetintehurlänge inatt så jag sov bara en halvtimme innan jag gick upp vid sex. Käkade frukost vid halv sju så nu är jag aphungrig och ska alldeles strax göra lunch.
Håller på att fixa hem senaste True Bloooood nu också! Bara ett avsnitt kvar nu tror jag, efter detta avsnittet. Tur att alla andra serier börjar snart så man har något att följa och fly verkligheten med ett tag. Greek kan man se imorgon, yay!
Har massor av skolarbete att göra idag...Kul. Engelska till förbannelse (inte så mycket egentligen, men ändå...), massa matte att fräscha upp minnet med (har inte ens öppnat matteboken ännu) och i svenskan ska vi arbeta med någon jävla stilskit i dagstidningar. Ska arbeta med en person i klassen imorgon på lektionen och sen har vi muntligt på fredag. Det ser jag ju fram emot. Så. Jävla. Mycket.

Helgen i korthet:

Lördag: Frida, Fanny och Lilly var här och jag bar LillaLilly för första gången. Var en chicken så jag satt bara ner, vill ju inte tappa ungen ;) Den ungen är verkligen galet söt! Fanny var också söt, hade varit hos frisören och hade fina flätor på ena sidan med typ lila färg, finfint! På kvällen bar det av till Louise och sen till Hotellet. Hade mycket kul! Alex fick låna mitt pass så hon kunde komma in, det har ju aaaldrig hänt förut. Och Samah blev tydligen arg på mig, den lilla nördungen :p Ramlade när vi var på väg till bilen, fick ett fint blodigt knä. Skyller på 14-cmsklackarna...

Söndag: Sov till typ tre, gick runt i morgonrocken hela dagen, tittade på Jake and Amir, käkade halvahalva för första gången på evigheter, gjorde läxor vid tvåtiden, gick och lade mig vid halv fyra, somnade nångång efter fem och gick som sagt upp sex.

Nu har det gått över en timme sen jag påbörjade det här inlägget, har hunnit ta lite klassiska Sofiabloggbilder med mobilen och käkat en knasig blandning av bönor, nudlar och grönsaker som en soppa. Tasty. True Blood är också klart så det ska jag se på strax! Pics below ;)





Later, peeps!


Kommentarer
Postat av: Frida

Har du klippt dig?! Ser så kort ut, men kanske kameran som ljuger. Kram!

2009-08-31 @ 15:45:17
Postat av: Sofia

Nope, kameran luras! Det ser alltid kortare ut med mobilkameran konstigt nog, plus att jag har lockat håret lite ;)

2009-08-31 @ 16:01:57

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥