Foooood

Look what we ate today!



Nej, det gick inte att äta upp allt :p Men apgott var det definitivt!

Indiskinspirerad gryta med kikärtor, röda linser, quornbitar, cashewnötter, olika grönsaker etc. och sallad och naan-bröd som Alex gjorde! Alexandra bakandes...kan ni tänka er? The little one is growing up so fast ;) Man borde göra sån här mat oftare istället för att bara steka eller micra nån grönsaksfärdigblandning eller quorn- eller soja-bollar, -filé eller -korv. Mycket roligare! Bara att slänga ihop en massa ingredienser man tror passar ihop och smaka av då och då, det blir oftast bra.

Tror att vi kommer att åka till Ullared imorgon, pappa har inte sagt nej rakt ut ännu och det brukar betyda att jag får som jag vill. Hade han sagt nej så hade det nog inte dröjt länge innan han hade ändrat sig ändå, jag är rätt bra på att tjata och det är lättare att bara ge upp ;p Hoppas bara jag har en bra shoppingdag, får gå och lägga mig i tid så jag inte blir helt trög.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥