Autumnish

När det är kallt ute stannar Sofia inne. Denna Sofia stannar visserligen oftast inne när det är bra väder också, men nu går det inte ens att vara ute på balkongen utan att frysa ihjäl. Då får man ta vara på höstvädret genom att lyssna på musik som mest passar på hösten, typ James Morrison, Damien Rice, Ray LaMontagne etc. Lugnare låtar med bra texter. Jag har lyssnat på musik konstant i sex timmar nu så det har blivit några olika band och artister. Tur att man har Spotify, annars hade man ju fått sitta vid Youtube och söka på varje låt, om man inte orkar ladda ner såklart. Just nu lyssnar jag igenom James Morrisons nyaste album och det är ett perfekt soundtrack till denna lördag. För mig i alla fall.

Annars tittar jag runt på olika inredningssidor och -bloggar, inget ovanligt alltså. IKEA-katalogen skickas ju ut nästa vecka! Det går ju såklart att titta igenom den på IKEAs hemsida, men det känns lite mer speciellt att sitta med den i handen och bläddra bland nyheterna. Hoppas på många fina saker. Speciellt soffor för det behöver jag extra inspiration av.

Dagens Sofia, osminkad, därför handen för ögonen plus att man ser mina sköna gröna naglar med silverglitterrand ;) :



Later!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi jag har nya ikea katalogen hemma ;) Jag är ikea medlem ;) Ingen bebis idag heller!!!!!!

2009-08-16 @ 18:16:05
Postat av: Sofia

AH skitunge, tror morsan oxå är medlem men vi har inte fått någon :( kanske får den imorgon, hoppas ;)



Bebben sitter väl inne en vecka till eller nåt, det börjar kännas som om det inte alls kommer att komma ut en liten baby, man blir väl jätteöverraskad sen när den tittar ut :p Men det är väl max en vecka kvar i alla fall, så slutet närmar sig :)

2009-08-16 @ 18:34:00
Postat av: Frida

Ja, MAX :) Den vill väl göra en speciell entrè ;)

2009-08-16 @ 18:59:47
Postat av: Sofia

Ja, den kommer att vara en liten dramaqueen-unge ;) "Titta på mig, titta på mig" :p haha

2009-08-16 @ 19:36:22
Postat av: Frida

Precis som sin syster ;) LÄTT

2009-08-16 @ 20:34:05
Postat av: Sofia

Haha! :p

2009-08-16 @ 20:50:04

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥