Zzzz...nej, jag är vaken!

Nej Louise, jag lyssnade inte på dig, att sova är overrated :p
Sov inget igår natt, sov nästan en timme mellan fem och sex på eftermiddagen istället och så har jag fortfarande inte gått och lagt mig än...Så om man inte räknar den lille timmen av sömn (vilket man inte borde för Samah var här och störde mig med en katt, sketunge ;)) så har jag var varit uppe sen fyra i måndags! Hade de gjort ett piller som helt ersatte sömnen (och var hälsosamt...alltså är amfetamin ute ur bilden ;)) så hade jag tagit det. Så tråkigt att sova.

Umgicks med folket på den här bilden ikväll (igår) och fick lite presenter också...udda, udda. Och udda. Men kul :p


Tack strange people :p

Och här har ni dagens (kvällens, morgonens, nattens, gosh I'm confused...) Sofia. Normal. Nja.


Retro-gotta love it

Nu ska jag sminka av mig och sen får jag väl sova antar jag. Man är ju mänsklig trots allt ;)

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥