The best way to predict your future is to create it

Somnade tidigt igår och sov ändå till tre...Crap. Men vad ska man göra? Allt är knas med min sömncykel :p

Ska fixa ett e-mail från pappa till hans jobb snart, med en massa siffror och skit. Hatar att behöva göra sånt när han resejobbar och inte kan göra det själv. Ansvar suger :p Sen måste jag fixa lite skit till skolan och så ska jag nog baka också för att Oskar fyller ju 12 år imorgon. Får nog snorta lite kaffepulver så hinner jag med allt innan jag ska sova igen.


Ni anar inte hur många funnycatpics jag har på min dator :p

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥