*Bleeeeeeep*...yeah, I can't think of a headline

Tittar på Jake and Amir på youtube. Så. Jävla. Kul. Exclamation point.

Var i Ullared idag, köpte upp alla mina pengar. Köpte fina prylar till my place och lite underkläder och vanliga kläder. Hittade inte så mycket kläder dock, var mest intresserad av inredningsprylarna ;) Köpte självklart nagellack också och andra skönhetsprylar jag så desperat behövde. Ska måla naglarna snart, det blir diskokulanaglar! Fun fun! Har fyra olika nagellack på vänsterhanden nu, var ju tvungen att testa lite.
 
Imorgon står det 50-årskalas på schemat, ute i ingenmansland (Fotskäl) där det inte finns någon mottagning. Eller, det är inte helt sant. Står man längst upp, i mitten, vid en staty, (och väldigt stilla, på den exakta platsen och slutar andas) i morföräldrarnas trädgård så kan man få en pinne på mobilen, om man har tur. Telia funkar dock, men vem har det...förutom väldigt vuxna människor som inte förstår tjusningen med att smsa folk varannan sekund. Knasigt folk.

Nu är det lördag, om än mycket tidig lördag, och det betyder att det officiellt är två, TVÅ, 2 dagar kvar tills min syrra ska poppa ut mitt andra systerbarn! Eller ska och ska, hon är typ beräknad då i alla fall ;) Exciting, exciting! Ska bli kul att se vad som kommer ut och vad den lille kommer att heta. Kommer att bli intressant att lära känna en ny liten människa, får se om han/hon blir som Fanny. Två Fannysar blir kanske en handfull, men roligt blir det i alla fall! That's for sure :)

Nu ska jag fortsätta titta på Jake and Amir, so gooood night everybody!


Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, det blir nog en Fanny kopia... om man ska gå efter hur bebisen är i magen ;) BUSIG!

2009-08-08 @ 14:59:22

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥