Mina senaste 27 timmar

Var igår på Liseberg med födelsedagsungen och kollade på NRJ in the park. Dock valde min kamera att sluta fungera på grund av att den har fått sand i sig så det blev inte några bilder. Konserten var bra och jag har kommit fram till att jag ska gifta mig och få små tatuerade ungar med någon av tre medlemmar ur Dead by April, för gosh va snygga de var;)
Jag tror jag aldrig har sett så mycket folk på Liseberg förut och 97 % av folket var mellan 12 och 17, galet många fjortisar!

Efter Liseberg åkte vi hem till Louise där Emelie och Sabina hade festfixat lägenheten och sen började shottandet. Det tog inte lång tid innan jag satt/låg på golvet :p Helt plötsligt blev det klart att vi skulle till Stars så dit drog vi och tog några cider. Hemvägen tog lååång tid, men det var kul förutom att jag började må skitilla. Kom hem till Louise vid jagvetintenär och jag kastade mig på soffan och fick en fin blå hink bredvid mig som kom till användning fyra gånger under natten. Faaan, vad dåligt jag mådde sen när jag skulle vakna, bakis till tusen! Blev hämtad och när jag kom hem slängde jag mig på soffan och tog ipren och drack massa vatten och började må lite bättre så jag kunde käka nåt och sen blev jag lite mer normal. När jag äntligen kunde slappna av så ringde morsan eller farsan och sa att de stod utanför och att vi skulle se på min nyfödda lilla systerdotter! Fick slänga på mig kläder och hann inte fixa mig alls så jag fick gå med gammalt smink och oborstat hår :p

Hon var alldeles yttepytteliten! Föddes igår på Louise födelsedag så nu får de dela dag. Hon var bara 48 cm lång även om Frida nästan gick två veckor över tiden, galet mini :) Känns fortfarande helt overkligt att man har en till systerdotter! Fanny verkade jätteglad över sitt lilla syskon, som fortfarande inte har något definitivt namn, vi får väl se hur glad Fanny är om några månader ;) Får hoppas att de inte bråkar lika mycket som  jag och Alex gjorde när vi var små, hehe.

Några mobilpics först:




Trodde inte att vi skulle få igång kameran, men efter en stund pillande fick pappa igång den så här följer några bättre pics på den yttepyttelilla sötnöten:



Dagsfärsk liten bebbe med massor av blont hår!





Glada söta Fanny :) De har inte så futuristiska golv vanligtvis, renovering pågår ;)

Vågade inte bära henne för att jag är en liten chicken som har fått för mig att jag kommer att tappa såna små bebisar om jag håller dem. Väntar tills hon inte är alldeles nyfödd :p

Nu ska jag dricka två liter cola light och kolla i Cosmopolitan. Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-23 @ 12:48:56
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: amra

vilken söööööööööööt bebbi!!! en rikti hentilä! ;P GRATTIS än en gg!!!!

2009-08-26 @ 11:38:20

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥