Uttråkningsbakning på kvällskvisten

Ja, rubriken sammanfattar det hela. Jag hade inget att göra nu på kvällen så jag tittade lite i skåpen och bestämde mig för att göra en blåbärspaj! Mycket gott ;)


Misstänker att jag kommer att baka ganska mycket när jag flyttar hemifrån snart, så jag får väl gå runt och dela ut det jag bakar för att det är mycket roligare att baka än att äta upp allt sen :p Måste kolla upp fina formar och redskap snart så det blir ännu roligare att baka! Presentationen är ju nästan viktigare än smaken ;) Eller nja kanske inte, men viktigt är det.

Funderar på att titta på någon film nu, ska kolla lite vad jag har. Annars blir det väl How I Met Your Mother igen, som vanligt. Har nog tittat på varenda avsnitt minst tre gånger och de flesta mycket mer än det. Igår hittade jag dock ett avsnitt som jag bara hade kollat ungefär hälften på! Det var en lycklig tid i Sofias dag faktiskt ;) Haha.

Om mindre än en timme blir det den tionde augusti, och ni vet väl vad det betyder? Fridas due date såklart! ;) Yay! Hoppas ungen bestämmer sig för att kika ut då! Börjar bli otålig nu ;) Men men, ut kommer den ju nångång i alla fall :p

Later, peeps!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja det är en del artiser och massa roligt som man kan se, det tråkigaste är att jag jobbar helgen :(. vi får gå dit någon dag denna vecka, torsdag är jag ledig!! yay.

2009-08-09 @ 23:37:42

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥