Wow

Tittade precis på True Blood med Alexandra. Ren awesomeness i det avsnittet, men cliffhangern?? That's just mean! Vill se NU ju!

Tittade på I Love You Man imorse också innan jag somnade, den var bra! Galet awkwarda lines ibland från Paul Rudd, var tvungen att stänga av ljudet flera gånger :p Älskar Jason Segel!

Kunde inte gå upp förrän vid fyra för att jag somnade vid nio så vi får väl se när jag blir trött inatt. Måste verkligen gå till banken denna veckan, annars finns det ju ingen chans att jag får csn-cash denna månaden...Får tvinga mig till det inom två dagar!

Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vadå cliffhangern? Har jag missat något???? Ingen baby denna natt heller.......... KOM UT NU BEBIS!! Kram!

2009-08-11 @ 23:55:12
Postat av: Sofia

Ja, men med han suicidebombaren i slutet..."for reverend steve newlin" och så slutade det! Vill ju se hur det går :p



Jag säger också KOM UT NU BEBIS!! Den har ruvat tillräckligt :p

2009-08-12 @ 01:30:54
Postat av: bitch in the next room!

dude u kinda suck a this bloging.. update much? No!

2009-08-12 @ 03:11:21
Postat av: Frida

Jaha, det var det du menade..... Imon ska vi in på fm och kolla om jag är mogen igen, är jag det så sätter dom igång mig på fredag antagligen, sa dom i måndags iaf......... HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-12 @ 16:47:58

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥