04:46:54

Dagens mittinattenfilm: Drugstore Cowboy från födelseåret 1989. Kan inte få in det i huvudet att Matt Dillon var 25 redan då! Galet galet. Den var bra tycker jag, hade nog höga förväntningar så den var inte lika bra som jag trodde. But still good.
Måste upp tidigt för att fixa saker, sminka folk och göra andra förberedelser inför kvällen. Sista kvällen 2009. Nästa år fyller man 21... Helvetes jävlar. Tiden går för fort. En bra sak är ju att man kan gå ut när man är i USA, annars vet jag inte så många grejer som är bra med att fylla 21. Vill så otroligt gärna åka till New York 2010, men pengarna finns ju inte direkt där - om jag inte börjar spela på Lotto :p Skulle kunna tänka mig London eller något annat ställe också, bara det finns bra shopping! Bara man får flyga iväg ett par dagar och uppleva en annan stad.

Haha, passande låt som spelas just nu på MTV :p

 

Guten Nacht!


Kommentarer
Postat av: alex

logga in på msn nu!!!!

2010-01-02 @ 03:25:25

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥