400. Hurra hurra, hu-hu-ha den äran!

Gosh, här skulle jag in och skriva ett inlägg om nya ICA-reklamen och så ser jag att det är mitt 400:de inlägg nu! Grattis till bloggen! :p
Har inte direkt gjort något idag för jag vaknade av att morsan skrek på mig för att klockan var fem... Inte så bra kanske, men jag har ju bara en vecka på mig att vara en jobbig unge som bor hemma och sover lääänge. Borde göra en försenad tonårsrevolt nu kanske, hehe ;) Poor mommy. Nej, men tillbaka till det jag skulle skriva. ICA alltså. Så bra ny reklam! Fun fun.

 

Later!

 


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥