Avatar Schavatar

Jag vill se Avatar i 3D NU! Har pimpat min telefon med Avatartema nu också :p
Har tusentals filmer jag vill se nästa år, det kommer att bli ett bioår. Snabba Cash, Alice in Wonderland, Sherlock Holmes, The Blind Side, Sex and the City 2, Harry Potter 7 part 1, The Twilight Saga: Eclipse, The Rum Diary, Robin Hood, Dear John, Valentine's Day, Shutter Island, Remember Me, Date Night, Prince of Persia (bara för att se Jake Gyllenhaal supertränad ;)), Due Date... and so on and so forth. Finns säkert fler man vill se sen när alla trailers är ute. Kommer att bli pank ju :p

Var uppe till tio i morse och vaknade vid halv fem. Inte vänt på dygnet alls alltså. Kollade på blogtv och ustream med massa youtubare. Fun fun! Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe. Fast på kvällen då. Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också se Avatar.. Tänkte kanske nästa år? Söndag rättare sagt.. Göteborg?

2009-12-29 @ 20:41:24
Postat av: Emelie

Eller så ser vi Sherlock Holmes istället..

Jude Law + Robert Downey Jr + Mark Strong står lite högre på listan är massa konstiga blåa figurer.. Iallafall för tillfället

2009-12-29 @ 20:44:39
Postat av: Sofia

Blåa figurer äger min tankegång över några detektiver för tillfället, men jag vill se den snart också förstås ;) Jag vill jättegärna gå på bio i helgen, men jag ska ju flytta på måndag så vi får se hur långt jag kommit med packningen och sånt innan dess. Hoppas jag hinner göra lite av det nu i veckan så man har helgen lite fri att göra annat på. Är biosugen!!

2009-12-29 @ 21:04:29
Postat av: Emelie

Åhh.. Har helt glömt att av du ska flytta.. Tiden bara flyger iväg.. Hehe..



2009-12-29 @ 22:49:37
Postat av: Sofia

HUR kan man glömma av något sådant?? :p Nej, jag har knappt tänkt på det heller faktiskt. Har massor att fixa innan dess, fast jag är lat så vi får väl se om jag gör allt innan måndag :p

2009-12-29 @ 23:37:46

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥