:)

Istället för att lyssna på musik eller kolla film så sminkade jag mig lääänge och mitt humör stabiliserades ;) Jag blir alltid lugn och glad av att sminka mig, låter kanske ytligt om man är sån lagd att man tycker att smink är ett ytligt intresse. Jag ser det som en kreativ hobby! Det blev midnattsblått och lila, finfint. Nyårsinspirerat. Jag har faktiskt hört nånstans att när man rör ögonlocken så har det en lugnande effekt, kanske därför jag blir gladare när jag står och leker med penslarna. Fina färger att titta på hjälper nog också. Sen kan jag inte vara negativ i kroppen speciellt länge, jag är alltför postivt/optimistiskt lagd :p

Ska måla naglarna senare så man slipper göra det imorgon. Har klippt av mina fina långa naglar för att de såg lite wonky ut så nu har jag kortkortkorta mininaglar, de ser ut som jag har barnhänder :p
Film kanske står på schemat sen också, we'll see.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥