FanFanFan

Nej, jag lyssnar inte på Thåström nu, jag är arg. Fick brev idag från Komvux och två av mina kurser startar inte! Och så hade de inte lagt till en annan kurs som jag sökt. Så nu har jag bara 250 poäng denna terminen och man måste ha 450 för att få fullt studiemedel! Måste skriva in mig på andra kurser nu, hoppas de har plats och att allt inte blir struligt... Skit Skit Skit, varför kan inte allt gå smidigt??
Sen fick jag reda på att pappa ska åka till Litauen igen på MÅNDAG, aka flyttdagen. Kul, jättekul. Den enda som har körkort i här hemma. Får se hur det här löser sig.

Jag ville ju gå upp tidigt idag, men så gick jag såklart och lade mig vid åtta och vaknade för en stund sen. Det börjar redan bli mörkt. Har inte sett dagsljus på flera dagar, inte bra. Imorgon är det nyår och jag har inget att ha på mig, kan typ inte shoppa nu ändå för alla ställen är väl stängda för året, sen vet jag inte ens vad som händer imorgon så det lär ju bli en kul dag. Yay. Så positiv jag känner mig idag. Not.

Måste käka frukost/middag så jag blir piggare och gladare. Sen får det väl bli musik eller film idag så mitt humör stabiliseras. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥