ho ho ho, the merry kind not the slutty one ;)

Nu är det ljuvligt juligt på bloggen, känns redan som man får mer julkänsla av att bara kolla runt här ;) Måste tvinga mig själv till att sova snart för det är ganska mycket som måste göras imorgon och vi ska till Kinna tidigt. Ska göra quornbullar imorgon, ska göra stor sats för de är sååå goda. De är nog det bästa på hela vegetariska julbordet tror jag. Ska kolla också om jag känner för att göra något annat vegetariskt, annars blir det quornbullar/bollar och köpt sojakorv som jag tar med mig till Horred på julafton. Käkar ju pappas morot- och kålrotslådor och potatisgratäng/fake-janssons och lite annat som finns på julbordet. Blir nog bra.

Vi har fixat en julgran idag och pyntat den såklart. Nedan följer ett par mobilbilder av denna underbara kreation. Försök räkna jultomtarna i bokhyllan :p



Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥