Julaftonsnatt

Håller på med mina quornbullar nu, de jävlarna bara faller sönder. Irriterande. Har inte hunnit göra dem förrän nu för att jag har fixat med klappar och färgat håret. Samma toning som förra gången så nu är håret typ brunt igen. Är det inte definitionen av sinnessjuka: att göra samma sak på samma sätt och förvänta sig annat resultat? Jag vill ha rött hår ju! Ska ta en annan toning nästa gång :p
Innan jag får lägga huvudet på kudden ska jag måla naglarna också, kan inte ha samma nagellack i tre dagar ju. Blir nog något juligt troligtvis.

God Jul alla fina människor därute! Hoppas ni får en fin julafton, vad ni än gör - jobbar, myser, äter, kollar Kalle, är med släkt och familj, är ensam, får tusen julklappar, får noll julklappar, älskar, saknar, är i Sverige eller utomlands ETC ETC. Sänder ut positiva tankar och julkänslor till alla! Förät er inte på köttet nu heller, ät sojakorv och quornbullar istället ;) Mycket godare! Och glöm inte Kalle klockan tre, bara för att man är tjugoplussare nu (skjut mig) så måste man faktiskt kolla på detta underbara lilla julprogram. Tycker jag. Och vad jag tycker är lag. Borde det vara i alla fall. ☺

Ha en trevlig dag helt enkelt. Och en trevlig juldag och en trevlig annandag och en trevlig resterande vecka, månad, år, decennium! Trevligt, trevligt, trevligt. Så. Nu var min rantande trevlighetsinlägg över.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥