Satisfied

Fick mail från matteläraren för någon timme sedan, stackars folk som måste va uppe så sent och rätta prov fast de har ju lov snart också ;) Trodde jag skulle få typ g och var rädd att jag skulle få ig bara för att jag hade missat att göra ett moment plus att jag fick hjärnsläpp på ett prov, men jag fick vg. Det får jag vara nöjd med eftersom jag gjorde hela kursen på mindre än en vecka :p Inte att rekommendera btw! Sen ska man ju helst göra några uppgifter i boken också innan man gör prov, men det gick ju uppenbarligen att gå en hel termin utan att göra ett enda tal förutom prov sista veckan och sedan bara läsa sammanfattningarna. Nästa termin blir det dock pluggstuga uppe i Assberg! Om man bara håller sig i takt med alla uppgifter man får i ämnena så är det inte så jobbigt att plugga, det blir betydligt jobbigare om man får en massa saker bakom sig.

Utvärdering på denna terminen: lite till inget plugg och ok resultat. Ville ju ha alla mvg, men det blev två vg och två mvg. Nästa termin blir det 6 mvg:n! (Om jag kommer in på alla kurserna förstås) Mest arg är jag för historia-vg:t. Hade jag bara pluggat lite till till sista provet och inte skitit i det fullständigt så hade jag fått mvg. Damn! Men jag ska slå bort alla de dåliga tankarna från den skiten och bara koncentrera mig på hur underbart det är att vara ledig. Finns ju ändå inget jag kan göra åt saken.

Jag har världens mest underbara naglar just nu, just so u know. Rödglittriga med grönglittrig accentnagel. Juligt så det förslår! Skulle egentligen ha det så här på julafton, men orkade inte vänta :p Christmas all around!!

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥