VS

Tittar på Victorias secret runway show nu och käkar skit samtidigt, känns bra :p Jag har sett bilder från det förut och visste att alla hade gått ner ännu mer i vikt i år, men damn va smala alla är! Flera är inte ens snyggt smala, de ser bara halvdöda ut. De brukar ju vara typ idealet i kroppsform, men nu vill man bara se ut som ett fåtal av modellerna, typ Doutzen och några till. Fast de är ju fina ändå, sminket och håret är AWESOME! Och kläderna/underkläderna är också kul.

Nu börjar det igen!

Later!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag åt med till programmet, hhaha och visst många var FÖR smala men många var så snygga med :P. Tänk vilken energikick de måste få utav att gå där på runway-en :D

2009-12-30 @ 21:09:43
Postat av: Sofia

Ja verkligen, energi till max! Ser sjukt kul ut!

2009-12-30 @ 22:58:42

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥