AJ! Stupid lactose...

Har käkat lite, och då menar jag faktiskt lite, glass idag och fy fan vad min mage inte tyckte om det beslutet. It freakin' hurts. Får nog bli helvegan så slipper jag krampen som uppstår efter jag intagit något som innehåller mjölk. Alex äter ju nästan aldrig glass nuförtiden för att hon inte tål laktosen så jag får väl följa henne. Det är nog inte så svårt för mig att bli vegan, jag har ju bara druckit och ätit sojaprodukter istället för mjölk och yougurt och sånt sen säkert ett år tillbaka. Antingen är det från september/oktober 2007 eller 2008, rätt udda att jag inte vet exakt :p Det är ju ändå ett års skillnad, men jaja, länge är det i alla fall. Det är mest när man reser som det kan bli svårt att hitta helvegensk mat och då får jag väl klara mig på grönsaker och frukt, haha.

Imorgon blir det Harry Potter för hela slanten! Ska till Göteborg (antar jag i alla fall, har inte frågat vilken stad ni har reserverat platserna i :p) och det ska bli göttans. Vill se Brüno också, men det får bli någon annan gång.

Imorgon är det förövrigt bara en månad kvar tills jag börjar komvux. Holy Moly säger jag bara. Men whatever, det går nog alldeles förträffligt! Bara det här med sömnen jag måste rätta till. Kan ju inte gå och lägga mig vid fem/sex på morgonen om jag ska upp vid sju :p När vi var i Kroatien gick vi och lade oss vid tio/elva varje(!) kväll och sov i typ tolv timmar Alex, Oskar och jag och sen jag kom hem har jag gått och lagt mig vid sju och igår vid halv sex på morgonen. Ej hållbart alltså. Synd att det inte är lika lätt att gå och lägga sig hemma som det är när man är iväg och reser. Får väl skaffa Johannesörttabletter så jag blir trött och måste gå och sova :p

Som slut på detta inlägg lägger jag in ett par skor från Topshop. En fråga är ju; kan man ha dessa på sig i skolan? Om någon tycker det och har lite pengar över att spendera så får ni väldigt gärna köpa dessa till mig ;) Min variant av träningsskor, höhö.


Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥