All Michael All Day

Tittat just nu på MTV där de har Michael Jackson Tribute Day  och jag upptäcker att jag tycker om många fler MJ låtar än jag trodde. Trodde innan att jag bara tyckte om de mer lugna låtarna, men när man hör hans låtar på programmet så tycker jag ju nästan om alla! Revelation :p
Ska kolla på hans memorial senare också, verkar som det kommer att vara sjukt mycket folk som vill visa sin respekt och åker till Los Angeles för att närvara. Jag är ju så jävla känslig nuförtiden så när alla som kände honom ska göra tal och uppträda så kommer det säkert att vara svårt att inte gråta. Känslonörd är jag :p Alldeles för empatisk.



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥