*Blablablablaaaaa* Sing it sister!

"Your report is the crap that crap craps!"

Haha, HIMYM igen ;)

När det viktigaste man har gjort under en dag är att fixa sina naglar så vet man att dagen har varit ytterst oproduktiv. Jag menar, de blev apsnygga, men come on...Ska göra nåt viktigare imorgon. My life is ridonculously easy!

Vill åka och shoppa, men det är lite svårt utan pengar. Fast det skulle nästan räcka att bara fönstershoppa, jag vill mest omringa mig med saker jag kan drömma om ;) Behöver fixa snygga skrivböcker till skolan, vill ha allt matchande och organiserat. Det är rätt konstigt att jag är ganska slarvigt med det mesta (cases in point ; my room, my makeup, my life), men när det gäller skolsaker är jag totalt OCD :p

Nu ska jag fortsätta kolla på How I Met Your Mother tills jag bestämmer mig för att lägga ifrån mig datorn och sova. Förhoppningsvis sker det innan klockan fem. But probably not.

Good night, peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥