Double You Tea Eff!

Jag filade ner mina naglar (buhu, sad stuff) igår för några hade gått av och jag måste haft en liten kant kvar på någon nagel för när jag för en stund sen la ner handen i knät så råkade jag rispa min andra arm. Trodde inte det hände något för jag kände inget, men när jag tittade ner efter stund så såg jag det här:



Hur kan en liten kant på en nagel orsaka en sån blödning? Oddness :p Det slutade inte blöda heller, var tvungen att sätta ett plåster på och det brukar jag aldrig behöva när jag får sår. Yeah yeah whatevs...

Har inte skrivit något om Harrys i lördags ju. I came, I saw, I got drunk. Ungefär så. Kom till Louise ungefär en kvart innan vi skulle dra, såg att Amra var där, blev glad för att hon skulle med, började shotta Minttu och Tequila, tog för många shots av Minttu och Tequila, tog med mig cider och tequila till bussen och faaan va drickan slog till :p Nja, så farligt var det inte, men ändå...Behövde inte köpa någonting på Harrys och jag behövde inte heller betala inträde så min nota för kvällen blev 14 kronor för plåster ;) Billigt och bra! Var lite bakfull under morgonen och tidig eftermiddag, men inget man dog av direkt. Värre var det för Alex, hon mådde skit haha! Rätt åt henne, man ska inte dricka i typ åtta timmar i rad :p

Nu ska jag sminka mig lite för att jag ska till Louise igen och se på film eller TV eller bara tjöta som vanligt :p Buh Bye bloggisch!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥