Fint

There's nothing that can't be done
If we raise our voice as one

MJ's memorial har varit fin hittills. Har försökt hålla tårarna borta, ibland förgäves, när olika artister och andra har ärat honom genom sång och tal. Jag har så jäkla svårt att inte bli känslosam när jag ser människor i sorg och som ger sin respekt för folk som har avlidit. Allt är så fint. Det är ren kärlek. Speciellt när det innehåller musik har jag svårt hålla ögonen torra, det finns verkligen inget som kan röra mig så mycket som musik!



Ja, herregud vad jobbigt det blev i slutet när familjen skulle tala och tacka. Hans dotter gjorde att tårarna bara sprutade både på mig och mamma! Vet egentligen inte vad jag tycker om att de lät henne tala, tror inte det var det bästa för henne kanske. Men allt var verkligen vackert, alla tal och uppträdanden.


Like A Comet
Blazing ‘Cross The Evening Sky
Gone Too Soon

Like A Rainbow
Fading In The Twinkling Of An Eye
Gone Too Soon

Shiny And Sparkly
And Splendidly Bright
Here One Day
Gone One Night



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥