Ge mig sol, pengar och ett välfungerande internet, tack!

Vilket vackert väder vi har! Otroligt glädjegivande och uppiggande ;) Inte. Vill ha sol ju!

Men istället för att deprimeras av vädret idag så blir jag nedstämd av att jag inte är i Partille och handlar på Nordiks rea. Vill ha minst tiotusen att spendera på möbler och andra prylar till min framtida lägenhet där! Kanske är lite dumt att köpa en soffa eller något i den storleken när man inte ens vet var man ska bo eller hur stort man kommer att bo eller var man skulle ställa alla grejer tills man flyttar, men jag vill ändå göra det :p Men vad ska man göra när man inte har pengar...blä! Fast det är ju inte så långt tills jag får csn-pengar och kan börja planera på riktigt vad jag vill bo och så. Yay!

En annan sak jag är lite pissed på är att jag beställde ett par skor någon dag innan vi åkte, från Nelly och jag misstänker starkt att de har blivit snodda från dörren. Det var ju inte så smart att beställa skor precis innan man drar iväg en vecka, men jag tänkte som så att eftersom ett par skor är ett ganska skrymmande paket så skulle de skickas till ett utlämningsställe och det hände ju förra gången, fast då var det två par. Trodde jag skulle ha fått en avi från posten när jag kom hem, men den har inte kommit och jag har fått mejl om att de har skickats så de har säkert hängt påsen på dörren och så har någon tagit den. Men jag fattar inte riktigt vem som skulle ha gjort det för de flesta av mina grannar har åkt iväg för sommaren och den enda grannen som är kvar på min våning är Bengt och han har inte sett någon påse, tyvärr. Förhoppningsvis har kanske vaktmästarna tagit hand om den, ska fråga på måndag annars får jag kontakta Nellys kundtjänst. Vill ju ha dem! Det värsta är ju att jag kanske får betala ett par skor jag inte ens har fått, men det hoppas jag verkligen inte! Vi får väl se vad som händer...Hoppas på det bästa i alla fall.

Hade tänkt att lägga in en bild som gladare avslut på detta ventilerande inlägg, men världen har något emot mig just nu så det går ikkkkke att ordna. Tack universum! Hoppas ni tycker bättre om mig någon annan gång.

L8r G8r!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad tråkigt det där med skorna =( hoppas du får dem! ett par skor är värdefulla :P

ps. det regnar inte nu, yippi

2009-07-18 @ 19:38:16

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥