Heeelp me, skriker de på TV right now ;)

Tittar på Criminal Minds och dricker cola light just nu. Har nog druckit runt 2 liter varenda dag i nån vecka nu, inte så bra. Igår drack jag dock bara en halv liter.
Ska ta och göra mina naglar fina nu för jag kommer nog inte hinna det imorgon och man måste ju ha fina händer och fossingar när man ska utforska kontinenten! Tycker jag i alla fall ;) Pappa hotar med att vi ska vara klara och åka härifrån vid åtta på morgonen på torsdag, så jag måste få all packning och sånt helt klart imorgon. Ska försöka (men jag lovar inget) att gå och lägga mig före ett imorgon så man är lite pigg när man åker iväg.

Off to the nail polish we go!


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Jag kommer slå dej om vi måste vänta på dej igen!! sitta bakom och sparka i sätet hela fucking vägen!!

2009-07-08 @ 11:14:15
Postat av: amra

ha en underbar resa qutie!! o lev extra där för mej me o ta mijontals med foton!!! :D om ni hinner gör en resa genom sarajvevo oxå :) ni kommer inte ångra er! pusssam

2009-07-08 @ 13:45:12

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥